Strona 1 z 1

Czy to będzie dobra reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:12
autor: alexsys76
Dzień dobry. Jakiś czas temu dostałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ firma która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uważa ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla różnych fraz wyświetlały się właściwe podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych słów kluczowych pojawiają się inne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i ciągu znaków oferta w rezultatach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to przeważnie obserwują to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie encyklopedia. A może takie obszerne artykuły są wymagane do właściwej reklamy strony? Też koszt reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:21
autor: marekwolski
Dzień dobry, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok myślenia jest w 100% logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można osiągnąć pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama z pewnością będzie na kilka słów kluczowych tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Radzę: znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy: